28 Haziran 2010 Pazartesi

Kusura Bakmayın

En son tee kaç ay önce yazmışım buraya,demişimki bekleyin çektiğim fotoğrafları burada paylaşacağım.Evet,ben bunu unuttum,çektiğim fotoğrafları hiç bir yerde paylaşmadım.Hala iyi değilim,hala güzel fotoğraf çekemiyorum ama olsun.Bu sefer kararlıyım,burada yazılarımızı yazarken bir yandan da fotoğraflarımızı paylaşalım.




En son burada diğer yazar olupta yazmayan şahısla akşam üstü her zaman ki gibi Salacaktaydık.Normal olarak çok kalabalıktı ve insanlar çekirdeklerini çıtlatıp yollara atmaya devam ediyorlardı fakat eskisi gibi artık zabıtalar satıcıların mallarını alıp kovalamıyorlar.Herhalde işler değişti artık Üsküdar'da.Gidip soracağım senin bu işten karın ne diye ama korkuyorumda başımıza bir bela gelir sonra...

Benim anlayamadığım bir olay var arkadaşlar,gittiğimiz o gün sürekli evli çiftler arabalarla geliyordu fotoğraf çektiriyorlardı tur atıp geri dönüyorlardı.Hayır arkadaş ne var o kız kulesinde aynı gününde fotoğraf çektirmeye geliyorsunuz.Hayır acaba ben mi Üsküdarlıyım,her gün salacaktayım diye sıradan gelmekle beraber bu iş abartı geliyor,yoksa bu olay olması gereken bir etkinlik mi anlamış değilim.Bana göre saçmalıktan,mallıktan daha ileriye gitmeyecek bir olay.Gördükçe sinirlerim bozuluyor arkadaş.

Hiç yorum yok: